środa, 29 czerwca 2016

STRÓJ 289 Sukienka Shein

Sukienka Shein=KLIK
Kopertówka- Allegro 
Buty- Shadey
Bransoletka- bornprettystore

Dzisiaj chciałam pokazać Wam jakie cudo dotarło do mnie z internetowego sklepu Shein.
Sukienka jest biała z czerwonymi i różowymi różyczkami.  
Można ją kupić w rozmiarze od XS do L.  
Z tyłu na samej górze jest zapinana na trzy guziczki, a z boku zapinana na zamek. 
Posiada również częściowo odkryte plecy.

Bransoletka pochodzi z internetowego sklepu BornPrettyStore.
Posiada wisiorek w kształcie serca.
Na wisiorku widnieje napis my mamy do wyboru 16 opcji.
Ja wybrałam napis HOPE (Nadzieja).









Sukienka Shein=KLIK
Kopertówka- Allegro 
Buty- Shadey
Bransoletka- bornprettystore
208 - MODNAPOLKA.pl

9 komentarzy:

  1. Piękna ta sukienka! Dodatki idealnie dobrane.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ślicznie wyglądasz a sukienka bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka!
    Naprawdę mi się podoba.
    Jest w moim stylu.
    Zapraszam na nowy post. Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    MÓJ BLOG
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze zazdroszczę takim młodym i zgrabnym dziewczyną, że mogą sobie kupować ubrania w sklepach internetowych. Twoja sukienka ma ładny kwiatowy print i wyglądasz bardzo dziewczęco i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna sukienka, świetnie w niej wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń