środa, 23 marca 2016

Quiz-Puder Bronzing


 OD PRODUCENTA
Efekt muśniętej słońcem skóry o każdej porze roku. 
Zawarte w pudrze delikatnie połyskujące drobinki nadadzą Twojej cerze subtelnego,  
słonecznego blasku.
Idealny także do podkreślenia opalenizny. 
Zawiera Witaminę E . 
Cena sugerowana: 11 zł

 MOJA OPINIA 
Dzisiaj chciałam Wam napisać kilka słów o pudrze firmy Quiz.
Zakupiłam go wraz z zawartością szóstej edycji Joy Box. 
Puder brązujący nr6 ma bardzo ciemny odcień, ale ja właśnie takie lubię.  
Nie używam go na całą twarz tylko na kości policzkowe, czasami nos i boki twarzy. 
Daje bardzo naturalny efekt opalenizny. 
Bardzo długo utrzymuje się na twarzy. 
Ma delikatny, przyjemny zapach. 
Dobrze się go rozprowadza. 
Ja zawsze używałam bronzera w kuleczkach to jest moja pierwsza przygoda z takim pudrem. 
Z czystym sumieniem mogę go polecić. 



 

7 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że dla mnie mogłby być zbyt ciemny :) Ale tak czy siak fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plus za to, że się długo utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że jesteś zadowolona, ma ładny odcień. strasznie dawno nie miałam nic z quiz

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam bronzery, musze go przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię takie ciemne odcienie bronzera, więc mógłby przypaść mi do gustu :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie osobiście ten odcień wygląda jak róż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy. Dla mnie bronzer to podstawa każdego makijażu tylko nie lubię takich odcieni z domieszką czerwieni. Wolę zdecydowanie chłodniejsze odcienie, bo lepiej nadają się według mnie do konturowania :-) Polecam kamień brązujący z Naturmedicin :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń