środa, 4 listopada 2015

STRÓJ 241 Shein i Dressin

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  SHEINkamaciuch.pl, i Rosegal



Od padu dni moi drodzy chciałam Wam pokazać ten strój, ale była straszna mgła.  
Wiec postanowiłam poczekać na lepszy dzień. 
Niedawno miałam okazje wybrać sobie parę rzeczy z internetowego sklepu Dressin.
Skusiłam się na breloczki, które podobały mi się od dawna i bluzkę, która zaproponowała mi zaprzyjaźniona blogerka. 
Wielkie dzięki Kamila za pomoc w wyborze bluzki. 
Spodnie, żakiet i moja ukochana torebka pochodzą z mojego ulubionego sklepu Shein.

Szaty brelok- Dressin
Czerwony brelok- Dressin
Bluzka- Dressin
Buty- DeeZee
Spodnie- Shein
Żakiet- Shein
Torebka- Shein










161

13 komentarzy:

  1. Genialna torebka! :) I te futerkowe breloki - dodają uroku! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest zjawiskowa! Polecam uśmiechać się troszkę do zdjęć nawet jak trzeba na nie długo czekać przez mgłę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! bardzo stylowo i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sesja i stylizacja, a torebka cudna!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadła mi w oko ta torebka z frędzelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka świetna, sama bym taką z chęcią przygarnęła. Poklikane w linki.

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bym ubrała inną bluzkę , żakiet bardzo fajny .... Powinnaś tak się ubierać

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny żakiet! Bardzo mi się podoba taki intensywny odcień bordo, a na zamszu prezentuje się on wyjątkowo dobrze :-) Super bluzka z długim tiulowym tyłem :-) Idealna stylizacja na jesień!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń