niedziela, 5 stycznia 2014

STRÓJ 104

Nie wiem jak u was, ale u mnie dziś rano padał deszcz i teraz znowu zaczęło padać. 
Dzień był nawet ładny i ciepły jak na tę porę roku. 
Z Edziem poszłam dziś na spacer i jak zwykle zdążył wybrudzić sobie spodnie i czapkę. 
W południe przyjechali do mnie rodzice na chwile, a resztę dnia już spędziłam sama z synkiem. 
Niestety, a może na szczęście mąż ma dodatkową pracę więc ostatnio często cały dzień jesteśmy sami.






Buty-DeeZee
Legginsy- DeeZee
Bluzka-Atmosphere
Narzuta-Allegro
050 - MODNAPOLKA.pl

32 komentarze:

  1. Nice photos. The black cardigan goes so well with the red leggings. Sorry I still can't read your post as you don't allow right click for Google-translation. Love the look, cozy and casual.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od rana słońce ;/
    kiedy będzie śnieg !?

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste sa te getry! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. promieniejesz, bardzo mi się podobasz, coraz lepiej wyglądasz :* i coraz więcej uśmiechu widzę u Ciebie Kochanie :****

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Blog Award za dobrze wykonaną robotę , szczegóły znajdziesz na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne buciki:) wyglądasz kwitnąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też deszczowo, może dzisiaj będzie ładniej...pozdowienia dla Edzia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji więc gratuluję 2 dzidziusia! :* :)
    super leginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super świąteczne leginsy :) Bardzo podoba mi się ten print i zestawienie z marynarką!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie deszczu nie ma ale za to mgła niezła :(
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. po pierwsze gratulacje:-D he he he druga ciaza i prawie nic nie widac:-D mam pytanie dlaczego Edziu to Edziu? bo u mnie to bardzo rzadko spotykane imię....

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie za to ostatnio pięknie i ciepło:)
    uśmiechaj się więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie świetne sezonowe leginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. legginsy świąteczne :D
    mogłabym prosić o kliknięcie w link w ostatnim poście? daj znać, z góry wielkie dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko mi się podoba ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas na szczęście ciepło o słonecznie :) Bardzo podobają mi sie legginsy - takie świąteczne :). Jak sie czujesz? Żadnych dolegliwości ciazowych? Bo wygladasz kwitnaco!

    OdpowiedzUsuń
  18. superowe sa te getry :D
    wlasnie przeczytalam komentarz, ze jestes w ciazy... chudzinko! w zyciu bym nie pomyslala! GRATULUEJ WAM SLICZNIE! i super bo Edziu bedzie mial rodzenstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają mi się Twoje legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. te legginsy naprawdę są super, bardzo lubię motywy świąteczne na ubraniach. Nie ma zimy na dworze to chociaż niech w szafach będzie ;)
    Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. mam w planach kupić podobne leginsy :) świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super masz te legginsy, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję również ;)) Bardzo oryginalna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń