niedziela, 6 stycznia 2013

OSTATNIE ZAKUPY

W sobotę wybrałam się do SH na zakupy. 
Chciałam kupić coś dla siebie i synka. 
Niestety nic nie znalazłam dlatego, że od tygodnia było wszystko po złotówce i niestety wieszaki były prawie puste.
Udało mi się jedynie kupić dwie pary spodni dla córki sąsiadki.


W sobotę natomiast zostałam zaskoczona. 
Przyszły do mnie dwie paczki.
Jedna zaginęła i znalazła się prawie po dwóch miesiącach, a o drugiej  zapomniałam. 


Nie pamiętam dokładnie cen tych rzeczy. 
Czapka chyba kosztowała 120zł, a biustonosz około 60zł. 

26 komentarzy:

  1. biustonosz jest mega, mega, mega

    chciałabym go na Tobie zobaczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam pomysłu.
      Żałuję tylko, że nie wybrałam srebrnego koloru czapki i biustonoszu.

      Usuń
  2. wow, ale genialne rzeczy...oj podobają mi się bardzo, ale to bardzo...
    cudeńka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, czapka i biustonosz są rewelacyjne! W moich sh ceny są takie, że mogą spokojnie konkurować z h&m:-(

    OdpowiedzUsuń
  4. zakupy boskie
    czekam na stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  6. biustonosz super, ale za czapkę nie dałabym tyle kasy (raczej) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka wcale taka droga nie była widziałam taką samą za 250zł

      Usuń
  7. Świetne rzeczy! Tak się zastanawiam i szukam, czy Twoja kuzynka Emilka dalej prowadzi bloga? Zawsze trzymałam jej mocno kciuki, że konsekwentnie realizowała swoje cele, a nie mam pojęcia czy dalej jest w blogowej rodzinie..

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe zakupy:) chciałabym już zobaczyć stylizację:)
    lubię oglądać na kimś takie cudeńka:) ale sama raczej bym nie założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko swietne poprostu zawaliste <3 i czapke i stanik kocham

    OdpowiedzUsuń
  10. tak patrząc na twoje pozostale stylizacje na blogu... nie moge sobie jakos ciebie wyobrazic w tej czapce, a juz w tym staniku to w ogóle... do czego planujesz je nosic, jesli mozna wiedziec...? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mam planów. Na razie myślę nad tym by mieć ładniejszy brzuszek.

      Usuń
  11. mogłabyś przy jakiejś okazji sfotografować czapkę nie od góry, ale jak np. wygląda na głowie? bardzo mnie ciekawi jak układa się taki sztywny daszek. podobnie jak koleżanki nie umiem sobie Ciebie wyobrazić w takiej "ostrej stylizacji" zwłaszcza, że jesteś młodą mamą, ale cieszę się, że finansowo możesz sobie pozwolić na takie ekstrawaganckie dodatki (ja niestety nie). pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że jestem młodą to znaczy, że nie mogę ubierać tego co chce tylko muszę nosić to co wypada?

      Usuń
    2. Nie rozumiem, skąd taka agresywna reakcja. Przeczytaj mój komentarz jeszcze raz, a być może zauważysz, że nie ma w nim nic, co by Cię w jakiś sposób atakowało.
      Wydawałaś mi się miłą dziewczyną, ale teraz zmieniłam o Tobie zdanie.

      Usuń
    3. Jaka agresywna reakcja? Ja tylko zadałam najzwyklejsze pytanie w świecie.

      Usuń
    4. oczywiście, że możesz nosić co Ci się tylko podoba, ale dla mnie stanik z kolcami plus karmienie piersią to dość szokujące połączenie.

      Usuń
    5. Tylko, że ja już od około dwóch miesięcy nie karmię piersią mój synek je mleko kozie. :-)

      Usuń
  12. Stanik rewelacyjny! Moniko- myślę, ze spokojnie mozesz go założyć np. na obcisłą, zabudowaną, całiem czarną koszulkę. Ja mam coś takiego gorsetopodobnego i tak własnie zakładam. na gołe ciało bym wymiękła. Pozdrawiam, fajnie, ze dodajesz tyle postów! Buziaki dla Edzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie muszę popracować nad brzuchem, a potem na pewno wstawię coś z tym stanikiem.
      Dziękuję bardzo za radę i buziaki dla Edzia.

      Usuń
  13. a z jakiego sklepu jest ten stanik? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam na allegro. W wyszukiwarce wystarczy wpisać "stanik z ćwiekami".

      Usuń
  14. Аttrаctiνe seсtіon of content.
    I just ѕtumbled upon your ωebsiteаnԁ
    in асcеssiοn capіtal to assert thаt I get аctually enјoyеd acсοunt youг
    blοg postѕ. Аny wаy
    I'll be subѕcribіng to youг аugment anԁ eνen
    I achiеvement you acceѕs cοnsistently rapidly.


    Here іs my page: erotyczną bielizna

    OdpowiedzUsuń