piątek, 19 października 2012

KOSMETYCZNE NOWOŚCI

Już jakiś czas szukam kosmetyków, które będą idealne do mojej cery.
Już próbowałam wielu produktów dermatologicznych, ale one niestety pomagały tylko na chwilę. 
Ostatnio wpadł mi katalog z kosmetykami YVES ROCHER.
Postanowiłam dokonać kilku kosmetyków.

1.Płyn micelarny do demakijażu z wyciągiem z trzech herbat. 22,90zł
Flakon 200ml.

2.Krem zwężający pory. 26,90
Słoiczek 50ml

3.Mleczko tonik 2 w 1 19,90
150ml

4.Korektor punktowy. 19,90
1,4g


16 komentarzy:

  1. Daj znać jak się sprawują ;)
    Miałam kiedyś kilka kosmetyków od nich, ale nie powaliły mnie na łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie daj znać jak działa ten krem zwężający pory :) sama mam taki problem i już nawet nie wiem, jak go zwalczać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten korektor i płyn micelarny. Bardzo dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na opis jak się sprawują!
    zapraszam do mnie na rozdanie! -http://kogut144.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten korektor !:) jest świetny ! Zapraszam po zgarniecie pięknej biżuterii u nas na blogu !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Korci mnie ten Yves Rocher:) Oni maja katalogi?

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tego kremu zwężającego pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię produkty z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam ten sam kremik i niestety nie widzę żadnych różnic a do tego po wyschnięciu skóra jest nieprzyjemna ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten płyn miceralny wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałąm tych kosmetyków. W pielęgnacji twarzy stawiam na minimalizm, używam delikatnych kremów i w sumie mam swoje dwa ulubioone, sprawdzone :) Cieszę się, że moja skóra (mimo, że mam 25 lat i niektórzy w moim wieku używają kremów przeciwzmarszczkowych:D) nie wymaga aż takiej uwagi :))

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa tych kosmetyków, napisz coś o nich później jak możesz, czy działają itp.

    OdpowiedzUsuń